۱۳۸۳ مرداد ۱, پنجشنبه

اخطار قانون اساسی

امروز شنیدیم که آقای آرمین گفته است قرار است از آقای خاتمی بخواهند در اعتراض به محدودیتهای جدید اعمال شده بر مطبوعات به قوه قضائیه اخطار قانون اساسی بدهد.از آنجا که اگر و تنها اگر آقای خاتمی چنین کند اتفاق خاصی نخواهد افتاد و «اتفاق خاص نیفتادن»با «آرزو برای جوانان عیب نیست»سنخیت تام دارد لذا در همین راستا چند آرزو داریم که به امید عملی شدن (انشاءاله تبارک و تعالی)بر زبان خویش جاری میسازیم:
1- آرزو میکنیم به مدد دین اسلام و اخبار و احادیثی که آقایان هم قبول داشته باشند و اتم اهل معنا هم در آن متفق القول باشند و خدای ناخواسته ریبه قرائتهای دیگر در آن نباشد روزی برسد که  تمام جهان به سلطه اسلام در آید. آنوقت بنشینیم و ببینیم با این قانون اساسی و این قوه قضایی چه بساطی بر اهل عالم خواهیم گستراند.نگاه کوتاهی به دفاعیات عبد اله نوری در دادگاه روزنامه خرداد و ... این آرزو را در شما هم مضاعف خواهد ساخت.
2-!آرزو میکنیم صدا و سیما همچنان در ید توانمند قدرت  کنونی (راست سابق) باقی بماند چرا که اگر این آرزو تحقق نیابد از این آواز اندک و مسخره آقای بام شاد در نکوهش بی وفایی هم محروم خواهیم ماند و چه بسا اگر این چند سال هم در دست اصلاح طلبان ناتمام کار بود جدای روزی 9 بحران با روزی 12+1 بحران روبرو بودیم
 3- آرزو می کنیم هر چه زود تر دولت 3 خرداد هم کار را از دولت 2 خرداد تحویل بگیرد و حد اقل به میزانی که 2 و 3 با هم فاصله دارند شاهد تحولات عمیق فرهنگی ؛ سیاسی ، اقتصادی ، صنعتی ، علمی و نرم افزاری و سخت افزاری و... باشیم چرا که با طلوع دولت 3 خرداد قانون اساسی کاملا به اجرا در خواهد آمد و عزیزان معلوم الحالی چون م.آ هم نیازی نیست غصه تذکر قانون اساسی را بخورند!
4-آرزو می کنیم ( با کمی گریه و اندکی آه )  روزی فرا رسد که بجای آرزوی قبلی مبنی بر  ایجاد یابانی اسلامی، یابان، آرزو کند تهرانی اسلامی در کشورش  جایگزین گردد !
5-  !در پایان از آنجا که به عدد خلایق راه است برای رسیدن به خدا و ما بر خلاف رضا مارمولک این را از همین اول جدی معتقدیم آرزو میکنیم به عدد آرزوی مردم ایران آرزو باشد برای رسیدن به سعادت و کلیه کلمات مترادف    

0 نظرات: