۱۳۸۳ مرداد ۴, یکشنبه

دو پيشنهاد به اصلاح‌طلبان

دو پيشنهاد به اصلاح‌طلبان

1-
اخبار منتشر شده حكايت از آن دارد كه دولت قصد ارائه لايحه‌اي با عنوان «دفاع از حريم خصوصي» افراد را دارد، غافل از آنكه لايحه مذكور بايد به مجلسي ارائه شود كه در باب اعتقاد و احترام راهيافتگان آن به حريم  خصوصي افراد نيازي به توضيح نيست(!!!!!) ،
لذا ست با توجه ، به ارادت قلبي اين راهيافتگان ، به منويات مسئولان نظام (؟؟؟!!)،
 وقبل از آني كه،از اين لايحه، قانوني نقض كننده حريم خصوصي افراد در نيامده، دولت از ارائه آن صرفنظر كند، تا حداقل مسبب تصويب قانوني ضد ملي نشود (حتي اگر همين دولت برگزار كننده انتخاباتي ضد ملي بوده باشد !!! ) و تصوير خود را بيش از اين، در ذهن ملت خراب نكند.

2- عده‌اي از اصلاح‌طلبان همواره محافظه‌كاران را به طراحي اصلاحات چيني و به خصوص دادن آزادي‌هاي اجتماعي به عوض آزادي‌هاي سياسي ترغيب و تشويق مي‌كنند، غافل از آن كه هر كس اندك شناختي از حضرات محافظه‌كار حاكم بر ايران و اذناب و پيروان آن‌ها داشته باشد، مي‌داند كه هيچ چيز براي اين جماعت پيش از زلف‌هاي جوانان اين مرز و بوم آزاردهنده نيست و خدا مي‌داند كه قلب‌هاي آنان تا چه اندازه به واسطه اين زلف‌ها و لباس‌‌هاي رنگين به درد آمده و جريحه‌دار شده است!!!. اين حساسيت‌ها به حدي است كه آنان بعضاً اعلام مي‌كنند كه اگر اين انقلاب هيچ دستاوردي غير از حجاب نداشت، همين براي پاسداري از انقلاب (آن هم به هر قيمتي) كافي بود.
 لذاست كه عزيزان اصلاح‌طلب حداقل اگر خود نتوانستند دستاوردي قابل عرضه، در زمينه آزادي‌هاي سياسي و اجتماعي براي جوانان اين سرزمين داشته باشند لااقل با كوبيدن بر طبل اصلاحات چيني ،محافظه‌كاران را به تنگتر ساختن عرصه اجتماعي، براي مردم تحريك نكرده و عرصه مملكت را از اين كه هست براي جوانان غير قابل تحمل‌تر نسازند.
 





0 نظرات: