۱۳۸۳ تیر ۲۸, یکشنبه

جمهوری که هیچ ،اسلام هم؟!!!!!!!!!!
 
«استقلال آزادی جمهوری اسلامی» این شعار را چه کسی یادش می آید؟ این شعار را چه کسی ساخت؟! اصلا چه کسی آغازگر آن بود؟هدف از طرح این شعار چه بود؟ لطفا کمی دقت کنید این شعار مربوط به سال 1356 تا 1357است و در اوج انقلاب  ایران دهن به  دهن گشت و از قضا شعار اول انقلاب شد.
استقلال ؟
آزادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمهوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسلامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 از استقلال و آزادی و جمهوری می گذریم که جای بحث بسیار دارد و مجال اندک است! اما با اجازه بزرگترها کمی از این عبارت اسلام بگوییم. پس به یک حکایت تاریخی که همین آقایان بسیار بر منابر گفته اند بسنده می کنیم:
در تاریخ آورده اند که در عهد خلافت علی ابن ابوطالب فردی از خلیفه مسلمین  - علی - به نزد قاضی شکایت برد. قاضی امام علی را احضار کرد و چون همه محاکمه کرد. و بی هیچ ترسی حکم خود جاری ساخت. 
نه نه لطفا صفحه را نبندید! کمی صبر کنید به این زودی که عصبانی نمی شوند! خب الان این واقعه را با دادگاه زهرا کاظمی مقایسه کنید.نمی خواستند احدی از مسئولین را محاکمه کنند فقط  وکیل قصد داشته به عنوان شهود تنی چند از مسئولین که قطعا خلیفه هم نیستند به محل دادگاه فرا خواند. خب چه اشکالی داشت ؟ اتفاقا نه تنها بلا اشکال بود بلکه مردم شریف آموزه های دینی را عملا لمس می کردند و چه بسا بعضی از این جوانهایی که دم از ولنگاری و بی دینیشان زده می شود به دامان دین باز می گشتند!! و صد البته از فردای آن روز که هرگز نیامد یکسالی مدام در صدا و سیما برنامه پخش می کردند و هر سال هم سالگرد میگرفتند که : اسلام دین رحمت است و تساوی حقوق و اگر خلیفه هم خطایی کند چون عوام با او برخو.رد خواهد شد.نه!  شما بگویید چه بدی داشت که اینقدر سریع دادگاه را تعطیل کردید و حالا آصفی و ب صفی و ت صفی  را قطار کرده اید که از حیثیت نظامتان  دفاع کنند و گوش خلایق هم بدهکار یک نقطه آن نباشد؟؟؟؟!!! هان؟ من فکر کنم این جملات تاریخی رهبر فقید انقلاب ؛ امروز بیشتر جنبه پخش دارد که در سال 42 میگفت: من اعلان خطر میکنم. ای علمای اسلام به داد اسلام برسید رفت اسلام!!!
همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 نظرات: