۱۳۸۳ تیر ۱۳, شنبه

احساسات به جاي حقيقت

با آغاز به كار مجلس هفتم موجي از لفاظي هايي كه معلوم نيست برخواسته از چه منطقي است بار ديگر خوراك مطبوعات خاص شده است.لطفا به متن زير توجه فرماييد:!
با تشكيل مجلس هفتم اميد به مبارزه با مفاسد اقتصادي مجدداً در دل‌هاي مردم جان گرفت. از روزهاي نخستين پس از انتخابات چهره‌هاي شاخص مجلس از عزم خود براي اين مهم سخن گفتند. از جمله احمدتوكلي و فاطمه آليا از تشكيل كميسيون ويژه‌اي براي رسيدگي به مفاسد اقتصادي خبر داده‌اند. آن‌ها لبيك به فراخوان مقام معظم رهبري در اين باره را علت عزم راسخ خود در تشكيل اين كميسيون عنوان كرده‌اند. اين عزم با استقبال مقام معظم رهبري نيز مواجه شد! سخنان اخير ايشان در ديدار نمايندگان با معظم‌له حاكي از گلايه ايشان از مجلس ششم و رهنمودهايي به مجلس هفتم درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي بود.(از سايت دريچه)


و حالا نظرتان را به جملاتي از سايت بازتاب جلب ميكنيم:

يكي از اين نمونه‌ها، ساختمان جديد مجلس است. اين ساختمان كه مقدمات احداث آن در مجلس چهارم با مديريت حجت‌الاسلام ناطق نوري انجام شد و كلنگ آن در اوايل مجلس پنجم ـ كه توسط وي اداره مي‌شد ـ به زمين زده شد، يكي از نمونه‌هاي تأسف‌بار تجمل‌گرايي، اشرافي‌گري، ‌بي‌توجه به فرهنگ ايراني و سوءمديريت مي‌باشد.
بخش عمده مسؤوليت اجرايي اين ساختمان، به عهده عباس آخوندي، وزير مسكن وقت بوده و چند ماه پس از آغاز به كار مجلس ششم، افتتاح شد، اما هنوز پس از گذشت 4 سال مورد استفاده قرار نگرفته است.
هزينه احداث اين ساختمان به قيمت‌هاي امروز، بيش از يكصد ميليارد تومان برآورد مي‌شود.


آيا حق ميدهيد آدم از خودش سوال كند تو اين كشور چه خبره؟؟؟!!!!

0 نظرات: