۱۳۸۳ تیر ۱۴, یکشنبه

بازگشت پرشتاب

لطفاً به اين سخنان به دقت توجه نمائيد:

((مجلس جای غمگساری برای ملی گراهای بی فرهنگ نيست. من از متصديان كميسيون اصل ۹۰ مجلس ششم می پرسم آيا پرداختن به ادعاهای واهی حداكثر به قول گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل ۲۵ يا ۲۶ نفر زندانی به اصطلاح سياسی كه امام در مورد آنها می فرمود: تفرقه افكنان از قبيل آخوندهای جيره خوار و ملی گرايان بی خبر از اسلام و مصالح مسلمين را از خود برانيد كه ضرر اينها به اسلام از ضرر جهان خواران كمتر نيست و غفلت از شكايات توده های دردمند مردم نگاه تبعيض آميز به حقوق شهروندی نيست))

اين اظهارات اخير آقای كوچك زاده است كه علی الظاهر قرار است بر سر كرسی رياست كميسيون اصل ۹۰ با آقای فاكر رقابت نمايند. اگر خوب به خاطر داشته باشيد تمام تعدی ها و فشارهايی كه بر دانشجويان، اساتيد و گروههای فعال سياسی وارد می شد، در مجلس ششم، از همين كميسيون پيگيری می شد و جالب آنكه شايد غير از طرح در صحن علني، به جائی هم نرسيد حال مسئله ای كه پيش روی هر تحليل گری باقی می ماند آن است كه، مجلس ششم كه داعيه دار حمايت و تظلم خواهي بود. در حالی دوره خود را به پايان رسانيد كه موارد زير در كميسيون اصل ۹۰ مطرح ولی حاصل عملی در برنداشت:

۱- گزارش تحقيق و تفحص كميسيون اصل ۹۰ از صدا و سيما

۲- گزارش قتل های زنجيره اي

۳- گزارش بازداشت های ملی مذهبی(همان ۲۵ نفر فوق)

۴- گزارش حكم دكتر آقا جري

۵- گزارش فاجعه ۱۸ تير

۶- گزارش فاجعه يورش به دانشگاه تبريز

۷- گزارش پرونده شهرام جزايري

۸- گزارش تعطيلی فله ای مطبوعات

۹- و ...

اما كميسيون اصل ۹۰ فعلی مجلس با اين رويكرد و اين سخنان به كجا خواهد رفت! آيا مجلس هفتم قدم گذاردن در دهه گذشته را كمی با شتاب آغاز نكرده است؟ مجلس كه اكنون مدعی است منتخب ملت است به وضوح نشان می دهد كه منتخب همانانی است كه با تمام قدرت مانع به فرجام رساندن پرونده های فوق شدند. اقرار از اين آشكارتر نمی شود!

0 نظرات: