۱۳۸۴ شهریور ۵, شنبه

... عکس های من
کاخ باستانی نرون در بعلبک Posted by Picasa
مدتها بود می خواستم به نوعی وبلاگ را از این خشکی و بی حالی در بیاورم. به اصطلاح، قصد داشتم رنگ و بویی دیگر هم به آن بدهم تا خدای ناکرده این جور فکر نشود که ما اهل دل نیستیم! عکس یکی از زمینه های مورد علاقه من است.گاهی شاید ساعتها وقتم را بروی عکسی مورد علاقه سپری کرده و کمترین احساس خستگی هم نکنم! البته هیچ ادعایی ندارم اما از اینکه دیگران را در به نظاره نشستن تصویری شریک کنم لذت می برم. از این به بعد هم سعی خواهم کرد به فراخور وقت و حالات درونی تصویری از عکاسی های خود را تقدیم دوستان نمایم. بی شک نظرات شما در ادامه این روند مرا رهنمون خواهد بود.
و اما عکس فوق مربوط به کاخ عظیم نرون یا ژوپیتر در جنوب لبنان و در شهر تاریخی بعلبیک است.تاریخ تصویر برداری حول و حوش بهار سال 83 است. عظمت آثار و ابنیه این بنای تاریخی آنچنان است که چشمان هر توریستی را خیره می کند. برای آنکه هیبت این کاخ را برایتان توصیف کنم تنها به یک قیاس بسنده می نمایم. کاخ تخت جمشید در شیرازشاید یک دهم عرصه و بناهای کاخ نرون باشد.و از طرف دیگر باید گفت که سلامت آثار بنایی کاخ نرون به مراتب بیشتر ازپرسپولیس محفوظ مانده است. در پایان از شما می خواهم به قد و قواره آدمهایی که مشغول دیدار از این اثر هستند توجه نمایید. باور کنید خودم را کشتم تا بتوانم بخشی از این بنای عظیم را در کادر دوربین بیاورم.
تقدیم به چشمان شما.

0 نظرات: