۱۳۸۴ اردیبهشت ۳, شنبه

احتمال + قطعي + تر =... در زبان پارسي
به نقل از دوست عزيز امين

يکی به فرهنگستان زبان شيرين و قند عسلي پارسي بگويد اين چه جور فارسی حرف زدن است که شخص اول يا دوم مملکت در 25 سال گذشته، هم هنوز به نتيجه قطعی نرسيده ، هم حضورش در انتخابات قطعی تر!! شده ، هم هنوز احساس وظيفه نکرده ، هم احتمال آمدنش قطعی تر شده!!!.
خبر از ايسنا و چند نقطه از من.


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در دو يا سه هفته‌ي آينده بايد تصميمم را اعلام كنم ولي هنوز به نتيجه‌ي قطعي نرسيده‌ام، اما حضورم در انتخابات قطعي‌تر شده است.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمين هاشمي رفسنجاني پس از پايان ديدار با دانشجويان دفتر تحكيم وحدت(طيف شيراز)، به خبرنگاران گفت: اگر با آمدن من مشاركت اضافه شود، آراء رييس‌جمهور بيشتر و تشنج كمتر شود، در آن صورت احساس وظيفه مي‌كنم كه بيايم.
وي گفت: اگر كس ديگري بتواند اين كار را انجام دهد، ترجيح مي‌دهم كه او رييس‌جمهور شود، چند روز ديگر صبر مي‌كنم تا ببينيم چنين شخصي هست يا نه؟
وي افزود: هنوز در خصوص حضورم در انتخابات به نتيجه‌ي قطعي نرسيده‌ام ولي احتمال آمدنم نسبت به گذشته قطعي‌تر شده است.

معرفي يك وبلاگ جالب و البته اهل انديشه را هم در پايان پيشنهاد مي كنم. مطلب اخيرشان در ارتباط بامقاله ي آقاي زم كه يك تحقيق مقايسه اي در خصوص عروسك هاي باربي و سارا كرده است جالب توجه و در خور تامل است.


0 نظرات: